luni, 19 noiembrie 2012

Parfumul-arma mea irezistibilă


O invitație în buduarul unei tinere, te face să pătrunzi în lumea miraculoasă a parfumurilor. Oricare domnișoară care se respectă, își are camera intimă împresurată de sticluțe și flacoane cu diferite parfumuri. Fie din lumea bună a societății, fie de o condiție materială mai modestă, nicio fată nu se frustrează din a-și îmbogăți, ori de câte ori are ocazia, colecția de parfumuri.
Vă invit la mine în cameră, printre parfumurile mele, nu înainte de a aștepta trei minute ca să-mi strâng ultimele desuuri răspândite prin cameră. Mi-am adunat pe etajere parfumurile mele preferate. În tot felul de sticluțe și flacoane mai mari și mai mici. De fapt, se știe, esențele tari se țin în sticle mici. Preferatele mele sunt parfumurile de note florale și de fructe exotice. Dacă vă apropiați de măsuța plină de poezia aromelor, veți avea revelația unei primăveri exotice pe care mi-am instaurat-o în propria mea cameră.
Aprovizionarea mea cu parfumuri, am transformat-o într-un adevărat ritual cu valențe magice. Totul este făcut după reguli bine definite. De la mari firme producătoare de parfumuri, mi-am făcut rost de cataloage cu toate produsele lor. Ținând cont și de ce îmi permitea buzunarul, am încercat să mă aprovizionez cu articolele care îmi sunt cel mai pe plac. Mi-am adus în camera mea îndepărtatul orient cu cprospețimea lui, odată cu parfumurile din categoria fresh-orientală, îmbălsămindu-mi intimitatea cu o fuziune de citrice și note florale, menite să mă transforme într-o femeie seducătoare. Arta seducției feminine este de neconceput fără astfel de parfumuri.
Și pentru că sunt, și vreau să dovedesc asta, o femeie deosebită, mi-am înzestrat măsuța cu minuni olfactive cu inepuizabila și mirifica categorie florală. Mă mândresc cu parfumurile mele frapând prin extravaganță lemn de trandafir, de mosc sau de nobila magnolie.
M-am înconjurat cu parfumuri de lilac, violete, frezie, iasomie, orhidee, lalea, bujor. Toate aceste sticluțe cu parfum magnific mi-au transformat camera într-o grădină în care ai impresia că au crescut toate florile pământului. În zori de zi mă trezesc cu parfumul îmbătător al acestor minunății de flori, și parcă aștept ca zefirul dimineții să pătrundă printre straturi, spre mine, și să-mi răcorească trupul înfierbântat de visurile nopții.
Mă ridic din pat, mă îndrept spre policioara cu flacoane și încep să-mi îmbălsămez trupul cu cele mai fantastice mirosuri, pregătindu-mă pentru ora de jurnalism cultural. Ieșind în stradă, am luat cu mine primăvara exotică pe care o țineam sechetrată în flacoanele cu parfumuri. Mă însoțea ca o mireasmă din țări îndepărtate. Purtam cu mine miracolul olfactiv, urmărită cu admirație de către tinerii pe lânga care treceam. Cu ajutorul parfumurilor, am reușit să-mi desăvârșesc personalitatea, să am distincția mea personală, să mă fac admirată și dorită.
Parfumurile rămân arma mea cea mai eficientă în arta seducției. Încerc să folosesc o combinație irezistibilă compusă din frumusețe naturală și parfum. Este ne neconceput o ieșire în public, mai ales la diferite întâlniri și reuniuni fără ca o tânără să apeleze la ajutorul parfumurilor. Dacă s-ar cere femeii să facă o clasificare a celor mai importante descoperiri, cu siguranță că aceasta ar trece la loc de cinste parfumul.
Și dacă multe dintre hotărârile importante ale istoriei au fost influențate de către femei, cu siguranță că acestea, au reușit performanțele și cu ajutorul parfumului. Respectiva esență miraculoasă va ramâne întotdeauna o armă de mare succes în arsenalul oricărei femei. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu